22/3/12

La Festa del Llibre Gegant

El passat dissabte vaig formar part un any més del grup d'il·lustradors que participen a la 15a Festa del Llibre Gegant que organitza la Biblioteca Massagran de Salt, i m'ho vaig passar la mar de bé! Ja fa 3 anys que m'hi conviden, i espero tornar-hi l'any vinent.


La festa consisteix crear un llibre gegant a partir dels minicontes que escriuen els nens. Cada any hi ha un tema comú (aquest any la ciutat) i nosaltres en fem una il·lustració que l'acompanya. En un matí vam fer uns 10 contes per il·lustrador, amb un públic exigent però molt agraït  :) que s'anava aglomerant davant de la nostra taula. Vaig fer monstres, princeses, un superheroi de xocolata, un escombriaire, illes desertes, països de llaminadures i salsitxes...vaja, el que se'ls acudia als nens.
Tot això en un dia dedicat a la canalla i als llibres, amb música en directe i un regalet pels que s'acostessin a participar, que cada any en són més.
I finalment s'enquadernen els contes de tothom en forma de llibre gegant que queda a la biblioteca.

1 comentari:

  1. La teva publicació queda enllaçada a la web de la biblioteca. Gràcies per la teva aportació i per participar un any més amb les teves il·lustracions a la Festa del Llibre Gegant!
    :)

    ResponElimina

blas